GRATIS VERZENDING VANAF €50

Een bestelling retourneren

Recht op terugkeer

Binnen 30 dagen na ontvangst van je pakket kun je een retourzending bij ons indienen. Dit kun je eenvoudig doen door op de volgende knop te klikken:

Je kunt dit doen door de producten direct terug te sturen, maar je mag ons ook eerst mailen dat (een deel van) de bestelling wordt teruggestuurd, bijvoorbeeld via het Europese herroepingsformulier (gebruik van dit formulier is overigens niet verplicht). Na zo'n e-mail heb je 14 dagen de tijd om de spullen daadwerkelijk naar ons terug te sturen.

Zodra we je retourzending hebben ontvangen, zorgen we ervoor dat je binnen vijf werkdagen je geld terugkrijgt. Alleen als je je hele bestelling hebt geretourneerd, krijg je ook de verzendkosten van de standaardlevering terug - dit geldt niet als je slechts een deel van je bestelling retourneert. De terugbetaling wordt altijd overgemaakt naar hetzelfde betaalmiddel dat je in eerste instantie hebt gebruikt om je bestelling te plaatsen. We kunnen ook wachten met terugbetalen totdat we de producten hebben teruggekregen of totdat je hebt aangetoond dat je ze hebt teruggestuurd. 

Iets terugsturen

Als je een product wilt retourneren, moet je je eigen label kopen. 
Volg dus altijd deze stappen:

  • Doe de producten en het formulier samen in een retourpakket
  • Breng je retourzending naar het dichtstbijzijnde verkooppunt
  • Bewaar je verzendbewijs, want hiermee kun je je pakket volgen.

Neem contact met ons op voor het retouradres.

Kosten

  1. Geeft
    De kosten voor terugzending zijn te allen tijde voor jouw rekening.
    Bij een volledige retourzending betalen we de verzendkosten terug als je deze bij het plaatsen van je bestelling hebt betaald.
  2. Fout bij levering
    Zijn producten beschadigd of heb je een verkeerd product ontvangen? Dan rekenen wij geen retourkosten en is je retourzending gratis.
  3. Eigen sticker gekocht
    Als je zelf een sticker hebt gekocht, kunnen we deze kosten niet vergoeden.